“تعهد” برای یک تلاش، که باعث می شود یک تیم، یک کسب و کار، یک جامعه و یک تمدن موفق شود. “تعهد” برای یک تلاش که باعث می شود یک تیم , یک کسب و کار , خدمات شبکه تخصصی یک جامعه و یک تمدن موفق شود. آیا آنها فقط خدمات حضوری ارائه می دهند یا خدمات پاره وقت یا خدمات تمام وقت.
- برای این حالت بر حسب میزان کار، یک یا چند نفر در محل شما به صورت دایمی و هر روزه حاضر میشوند.
- شرکت های پشتیبان شبکه در تهرانمشغول به فعالیت هستند که هر کدام با توجه به خدماتی که انجام می دهند نرخ ها و تعرفه های متفاوتی برایخدمات پشتیبانی شبکهدریافت می کنند.
- در نتیجه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که آسیب های جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.
- از زمانی که سیستم ها برای اولین بار وجود داشته اند، امنیت شبکه مهم بوده است، اما اهمیت امنیت در دهه گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است.
پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت مدیریت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری
یک پشتیبانی خوب فناوری اطلاعات می تواند تجارت شما را ایجاد یا از بین ببرد. وابستگی سيستمها به یکدیگر و گسترش و ايجاد شبكههاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات جانبی شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر به موقع تصميمگيري باشند. با دارا بودن ماهیت حقوقی و مشخص بودن محل شرکت، در صورت بروز مشکل میتوانید شرکت را ملزم به پاسخگویی در خصوص قرارداد پشتیانی شبکه نمایید. شرکت ها و سازمان های بزرگ با توجه به تعداد بالای کاربران، با حجم بالاتری از موارد مواجه می شوند. برای این حالت بر حسب میزان کار، یک یا چند نفر در محل شما به صورت دایمی و هر روزه حاضر میشوند.
یکی از مزایای استفاده از Network Support افزایش در دسترس بودن شبکه است. بسیاری از فعالیتها و اقداماتی که در راستای خدمات شبکه انجام میشود، شبکه را با مشکل و غیرقابل دسترسی کمتر میکند. قطع شدن شبکه یکی از معضلاتی است که همواره گریبانگیر شبکه های سازمان ها و شرکت ها می شود و باعث آسیب به آنها می شود. اول از همه، شما باید از فایل های سازمانی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر هارد دیسک شما خراب شد، همیشه می توانید سیستم عامل خود را مجدداً نصب کنید و برنامه های خود را دوباره دانلود کنید، اما داده های سازمانی شما غیر قابل تعویض است. از اسناد سازمانی، عکسها، ویدیوها، فایل ها، اسناد و هر داده دیگری در رایانه شما باید به طور مرتب پشتیبان گیری شود.
پشتیبانی شبکه های کامپیوتری چیست؟
اگر سرور خراب شود و به اصطلاح از کار بیفتد، کل شبکه تحت تأثیر این خرابی قرار می گیرد و در نتیجه کار روزانه متوقف می شود. بنابراین، استفاده از پشتیبانی روزانه از سرور برای جلوگیری از خرابی کل شبکه مهم است. داشتن سرور برای هر شرکتی که دارای شبکه کامپیوتر است، برای انجام بسیاری از فعالیت های روزانه ضروری است.
به طوری که تمام کاری که مشتری باید انجام دهد تمرکز 100٪ بر روی عملیات تجاری خود است. با رسیدگی دقیق و منظم، سبب اطمینان خاطر شما از کارکرد بدون وقفه مجموعه می شویم. SLA تضمینی است که یک شرکت پشتیبانی شبکه به صورت رسمی و مکتوب به مشتری خود عرضه میدارد و در آن متعهد می شود که کیفیت خدمات دهی از یک میزان مشخصی پایین تر نرود.پس به دنبال یک شرکت پشتیبانی شبکه باشید که SLA را برای شما تعیین کند . پس جستجوی خود را برای یافتن پیمانکاری که به شما تضمین کیفیت خدمات ارائه می دهد، متوقف نکنید ؛ و اگر هم با یک پیمانکار قرارداد دارید ، همین امروز خواستار اضافه کردن بند SLA به آن قرارداد پشتیبانی شبکه باشید. جدای از هر نیروی انسانی که در شرکتها از سیتمهای سخت افزاری استفاده می کنند ، هر سیستم سخت افزاری نیازمند تعمیر و نگهداری است .
متخصص فناوری اطلاعات با مشاوره فردی از مشکل کاربر خود مطلع می شود. برای مشاهده عیب های بوجود آمده به محیط اطراف نیز توجه شود و جزئیات را جمع آوری کند. نظارت برفعالیت مداوم و صحیح، سرعت تعیین شده سیستم ها، کنترل فضاهای ذخیره سازی، جلوگیری از ترافیک و به روزرسانی مرتب از جمله کارهایی است که پشتیبانی شبکه را بی نظیر می کند. شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه میتوانید از اهمیت پشتیبانی بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفهجویی کنید و هم میتوانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقتگیر جلوگیری نمایید. خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آیتی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و… میباشد.
خدماتی که میتوانیم به شما ارائه دهیم
نحوه کار و مستندات این شرکت ها به گونه ای است که سایر اعضای فنی نیز می توانند در هر لحظه ای که نفرات اختصاص داده شده به شما در دسترس نباشند به شما سرویس دهند. قبل از این که مشکل حاد و بزرگی رخ دهد ، شما را مطلع کرده و راه حل ها را پیاده سازی کنند. مشکلاتزیر ساختی،امنیتیو … جزء مواردی هستند که پیمانکار پشتیبانی شبکه باید در گزارشاتمانیتورینگبه آن ها اهمیت ویژه ای بدهد. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها، سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد.
کار یک مهندس پشتیبانی شبکه چیست؟
تحریریه جعبه گل